سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«کشکول»
انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]
>>محمد سوری ( شنبه 86/6/3 :: ساعت 1:58 صبح)

با طراحی سیستم جدید در دفاتر خدمات ارتباطی،سیم‌کارت مشترکان تلفن همراهی که به دلیل پرداخت دیرهنگام مبالغ قبوض قطعمی‌شود، در کمتر از دو ساعت وصل خواهد شد.

زهیر طیب - مدیر یکی از دفاتر خدمات ارتباطی - در گفت‌وگو با (ایسنا)، بابیان این مطلب و با اشاره به قطعی‌هایی که در رابطه با تلفن همراه صورتمی‌گیرد، اظهار کرد: این قطعی‌ها در برخی مواقع به دلیل دیرکرد در پرداختبعد از موعد قبوض تلفن همراه و یا رسیدن دیرهنگام قبوض به دست مشترکاناست.

او ادامه داد: به منظور رفاه حال مشترکان، سیستمی‌ در دفاتر خدمات ارتباطیطراحی شده که مشترکان می‌توانند با Add کردن ID با آدرس MCI-iran دریاهومسنجر خود از امکانی استفاده کنند که درصورت بروز مشکل قطعیسیم‌کارتشان پس از پرداخت مبلغ، با ارسال شماره‌ی تلفن خود به این ID درکمتر از دو ساعت سیم‌کارتشان وصل شود و دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوریآن‌ها نخواهد بود.

طیب یادآور شد:‌ بخشی از این سیستم فعال شده و پس از گذشت یک هفته ازمراحل آزمایشی خود اجرایی شده است؛ مشترکان همچنین می‌توانند اگر سوالی درزمینه مباحث تلفن همراه دارند از این طریق مطرح کرده و پاسخ آن را دریافتکنند.

او تصریح کرد: این ID از ساعت 8 صبح تا 20 شب فعال است و توسط اپراتوری بهتمام متقاضیان در سطح کشور پاسخ داده می‌شود؛ این سیستم در برخی از دفاتروجود دارد و در فازهای بعدی امکانات جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

منبع

  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز:  5
مجموع بازدیدها:  134574
منوها
» درباره خودم «


«کشکول»

» آرشیو مطالب «

اسفند 85
فروردین 86
اردیبهشت 86
خرداد 86
تیر 86
شهریور 86
پاییز 1386
تابستان 1386

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

حاج جمال
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار

» لوگوی دوستان «