سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«کشکول»
نیکو نیست خاموشى آنجا که سخن گفتن باید ، چنانکه نیکو نیست گفتن که نادانسته آید . [نهج البلاغه]
>>محمد سوری ( پنج شنبه 86/8/10 :: ساعت 11:4 عصر)

سلام

اول از همه:
امیدوارم نماز و روزه‌ای که گرفتین و روزه‌هایی که خواهید گرفت، قبول درگاه حق باشه و امیدوارم که از این ماه معنوی و پرفیض، کمال استفاده را ببریم، مخصوصاً شب‌های مقدس قدر که جایگاه ویژه‌ای دارن و برنامه یک سال ما در اون شب، تنظیم میشه.

دوم:
یه خبر غیررسمی و داغ برای آقایون:
دیروز یکی از دوستانم که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مشغول انجام خدمت مقدس سربازیه Smiley (البته بهتره بگم هتل 3 ستاره چون هر ظهر و شب، از رستوران براشون غذا میارنSmiley) اومده بود پیش من. خبر داغی داشت که می‌گفت از طرف مقامات بالا بهشون ابلاغ شده و باید اجرا بشه. و اما خبر:
تا به امروز، نیروی انتظامی با خانم های بدحجاب برخورد می‌کرد که اتفاقاً کار بسیار خوبی هم بود. اما باید عرض کنم تصمیم گرفتن که از بعد از ماه رمضون، با آقایون هم برخورد بشه. مسأله برخورد مربوط میشه به اونهایی که نرفتن سربازی یا از سربازی فرار کردن.
آقایون محترم: بعد از ماه رمضون اگه دانش‌آموز هستید، باید کارت دانش‌آموزی داشته باشید؛ اگه دانشجویید، کارت دانشجویی و اگه رفتید سربازی یا معاف شدید، کارت معافیت.
فقط این وسط یه عده می‌مونن که جز هیچ دسته ای نیستن. منظورم اونهایی هست که دانشگاه را تمام کردن و در فرجه 6 ماه قرار دارن که یا باید برن سربازی و یا مقطع بالاتر قبول بشن. تکلیف این دسته مشخص نیست.
حالا اگه دستگرتون کنن و کارت شناسایی هم نداشته باشید، احتمالاً منتقل می‌شید به زندان موقت تا یک کم آب خنک بخورید و یادتون باشه که از این به بعد، همیشه باید کارت شناسایی با خودتون داشته باشید!!!
خانم‌های محترم: دلتون خنک شد؟!! Smiley حالا هی بگید ما بدبختیم، ما توسری خوریم، به ما ظلم شده، هرچی کار خوبه واسه آقایونه و ... حالا ببینید این مرد بدبخت که باید پول دربیاره، اینجوری افتاده گوشه زندون. Smiley

و اما سوم:

  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 7
بازدید دیروز:  3
مجموع بازدیدها:  134402
منوها
» درباره خودم «


«کشکول»

» آرشیو مطالب «

اسفند 85
فروردین 86
اردیبهشت 86
خرداد 86
تیر 86
شهریور 86
پاییز 1386
تابستان 1386

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

حاج جمال
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار

» لوگوی دوستان «