سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«کشکول»
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
>>محمد سوری ( سه شنبه 86/3/15 :: ساعت 9:24 عصر)

درایو Hybrid چیست؟

درایو هیبرید نوع جدیدی از هارد دیسک های کامپیوتر است که دارای بافر بسیار زیاد است. این Hard Disk های جدید از این نظر با هارد دیسک های معمولی تفاوت دارند که از یک بافر با حجم بزرگ حدود 1 گیگا بایت و از نوع Flash Memory استفاده میکنند تا اطلاعات را هنگام کار با کامپیوتر ذخیره کنند. با این کار سوزنک های هارد دیسک که در هارد های معمولی مرتب مشغول نوشتن اطلاعات جاری بر روی هارد دیسک هستند آزاد میمانند. این باعث مزیت های فوق العاده ای میشود که در میان آنها افزایش بسیار زیاد سرعت - مصرف کمتر انرژی - قابلیت اطمینان بیشتر و سرعت بیشتر بوت شدن کامپیوتر شاخص تر هستند. شرکت سامسونگ پیشرو در تولید این نوع حافظه است.
در یک مقایسه اجمالی هارد دیسک های هیبرید با انواع معمولی از نظر سرعت خواندن 26 درصد و سرعت نوشتن اطلاعات 71 درصد سریعتر عمل میکنند. در عین حال 32 درصد مصرف انرژی کمتری دارند. عمر هارد دیسک های هیبرید نسبت به معمولی 10 درصد بیشتر است.
============================================
لینک های روزانه
1) کتاب آموزش دلفی 6 به زبان فارسی (به نظر کتاب جالبی میاد - حجم: 40 مگابایت - دانلود از سایت RapidShare - اگر نحوه دانلود از این سایت را بلد نیستید، اطلاع دهید)
2) Foxit PDF Reader Pro 2.0 Build 1606 (یک نرم افزار کم حجم برای باز کردن فایل های PDF)
3) صد جایی که باید قبل از مرگ ببینید (کاش می شد همه اینها را دید)

  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز:  11
مجموع بازدیدها:  134641
منوها
» درباره خودم «


«کشکول»

» آرشیو مطالب «

اسفند 85
فروردین 86
اردیبهشت 86
خرداد 86
تیر 86
شهریور 86
پاییز 1386
تابستان 1386

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

حاج جمال
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار

» لوگوی دوستان «