سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«کشکول»
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت و آن که [از دیگران] به خدا نزدیکتر است ، پیشوای دادگر است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
>>محمد سوری ( جمعه 86/4/1 :: ساعت 9:12 صبح)

سلام
تو زندگیتون چقدر با افرادی که نیازمند عضو هستند برخورد کردید؟ افرادی که به دلایل مختلف چه مادرزادی و چه غیر مادرزادی و بر اساس سانحه یا تصادف و ... نیازمند اعضایی مثل قلب، ریه، کبد، کلیه و .. هستند و زندگی سختی دارند؟!!!
اگر ندیده باشید حداقل بارها در فیلم ها و سریال های مختلف دیدید و شنیدید. باید قبول کنیم زندگی با اعضای ناقص و مشکل دار، زندگی خوب که هیچ، زندگی تلخیه!!!

اما من و شما و دیگران می تونیم به این افراد کمک کنیم.
- چه کمکی؟!! چطوری؟!!
-- سؤال جالبیه!!!
تا حالا اسم پیوند عضو به گوشتون خورده؟ حتماً شنیدید. بله درست شنیدید! پیوند عضو!!!
اعتقاد من اینه:
تا زمانی که زنده ایم، هر عضوی که خدا به ما داده، باشه برای خودمون. نه به کسی می بخشیم، نه می فروشیم. اما وقتی زنده نیستیم، این اعضا به چه درد ما می خوره؟!!!
ولی ممکنه به درد دیگری بخوره و گاها اونو از مرگ حتمی نجات بده!!!
مگه نهایتاً همه ما تبدیل به خاک نمی شیم. خوب چه اشکال داره اون پایین که دفنمون کردن، بدون قلب باشیم. بدون کبد، ریه و ... باشیم.
مگه چیزی از ما کم می شه؟!!! اگه ما به روح اعتقاد داریم و قبول داریم که روح از جسم جداست و بدون جسم، روح همچنان برقرار هست، چرا با اهدای عضو خود پس از مرگ، دیگری را از مرگ نجات ندیم؟!!!
خوب اگه مسائل بالا را قبول دارید و دوست دارید پس از مرگ (با عزت ان شاالله)، هر یک از اعضایی که اون دنیا بهش نیاز ندارید و نمی خواید تو قبر باهاتون باشه، را به یک بیمار نیازمند هدیه کنید و البته نمی دونید چطور باید اقدام کنید، وارد این سایت شده و عضو شوید.
این سایت که زیر نظر "دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی - بیمارستان دکتر مسیح دانشوری" قرار داره، با توجه به لیست بیماران خود که در لیست انتظار دریافت عضو هستند و از طرفی افرادی که مایل به اهدا عضو خود پس از مرگ هستند، اعضای قابل استفاده این افراد (که معمولاً دچار مرگ مغزی می شوند) را به بیماران نیازمند و بر اساس اولویت های ثبت شده و پزشکی، پیوند می زند.
من حدود یک ماه و نیم پیش (زمان زیادی است و تقریباً این مورد را فراموش کرده بودم) اقدام کرده بودم که امروز، کارتم به دستم رسید.
اطلاعات بیشتر:
پرسش و پاسخ در سایت اصلی

پ.ن:
1) حتماً قبل و یا بعد از ثبت نام، به خانواده خود اطلاع دهید تا آنها هم در جریان این عمل خداپسندانه شما باشند.
2) در صورت ثبت نام و دریافت کارت، سعی کنید همیشه کارت را همراه خود داشته باشید.

  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز:  9
مجموع بازدیدها:  134615
منوها
» درباره خودم «


«کشکول»

» آرشیو مطالب «

اسفند 85
فروردین 86
اردیبهشت 86
خرداد 86
تیر 86
شهریور 86
پاییز 1386
تابستان 1386

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

حاج جمال
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار

» لوگوی دوستان «