سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«کشکول»
در گذشته مرا برادرى بود که در راه خدا برادریم مى‏نمود . خردى دنیا در دیده‏اش وى را در چشم من بزرگ مى‏داشت ، و شکم بر او سلطه‏اى نداشت ، پس آنچه نمى‏یافت آرزو نمى‏کرد و آنچه را مى‏یافت فراوان به کار نمى‏برد . بیشتر روزهایش را خاموش مى‏ماند ، و اگر سخن مى‏گفت گویندگان را از سخن مى‏ماند و تشنگى پرسندگان را فرو مى‏نشاند . افتاده بود و در دیده‏ها ناتوان ، و به هنگام کار چون شیر بیشه و مار بیابان . تا نزد قاضى نمى‏رفت حجّت نمى‏آورد و کسى را که عذرى داشت . سرزنش نمى‏نمود ، تا عذرش را مى‏شنود . از درد شکوه نمى‏نمود مگر آنگاه که بهبود یافته بود . آنچه را مى‏کرد مى‏گفت و بدانچه نمى‏کرد دهان نمى‏گشود . اگر با او جدال مى‏کردند خاموشى مى‏گزید و اگر در گفتار بر او پیروز مى‏شدند ، در خاموشى مغلوب نمى‏گردید . بر آنچه مى‏شنود حریصتر بود تا آنچه گوید ، و گاهى که او را دو کار پیش مى‏آمد مى‏نگریست که کدام به خواهش نفس نزدیکتر است تا راه مخالف آن را پوید بر شما باد چنین خصلتها را یافتن و در به دست آوردنش بر یکدیگر پیشى گرفتن . و اگر نتوانستید ، بدانید که اندک را به دست آوردن بهتر تا همه را واگذاردن . [نهج البلاغه]
>>محمد سوری ( پنج شنبه 86/8/10 :: ساعت 11:4 عصر)

با سلام
در این پست قصد دارم پایگاه داده DBISAM را معرفی کنم. این پایگاه داده دارای خصوصیات ویژه‌ای است که به راحتی می‌توان از آن به جای Access یا دیگر پایگاه داده‌های مشابه استفاده کرد.
این پست را به صورت مقاله حاضر کرده ام و قسمت اول آن در این پست ارائه شده است. قسمت بعدی را ان شاالله در روزهای آتی، خواهم نوشت.
منبع مورد استفاده، تجربه شخصی و همچنین سایت برنامه نویس می‌باشد.

قسمتی از مقدمه این مقاله:
پایگاه داده DBISAM که توسط شرکت Elevate Software طراحی شده و همراه با Source Code ارائه می‌شود، جایگزین بسیار مناسبی برای پایگاه داده Paradox و Access می‌باشد.
پایگاه داده DBISAM در محیط‌های برنامه نویسی زیر قابل استفاده است:
Delphi 5, 6, 7
C++ Builder 5 and 6
Borland Developer Studio 2005 and 2006
RAD Studio 2007 (Delphi & C++)

Kylix 2 and 3

  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 6
بازدید دیروز:  5
مجموع بازدیدها:  134684
منوها
» درباره خودم «


«کشکول»

» آرشیو مطالب «

اسفند 85
فروردین 86
اردیبهشت 86
خرداد 86
تیر 86
شهریور 86
پاییز 1386
تابستان 1386

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

حاج جمال
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار

» لوگوی دوستان «